Інформаційне повідомлення

Категория: Новости

Інформаційне повідомлення про проведення відкритого обговорення проектів щодо встановлення тарифів на виробництво теплової та відпуск електричної енергії Шосткинської ТЕЦ, щодо схвалення Інвестиційної програми Шосткинської ТЕЦ, щодо схвалення Інвестиційної програми у сфері теплопостачання ТОВ «ШП»Харківенергоремонт» на 2018 рік.

На виконання вимог Порядку проведення відкритого обговорення проектів рішень Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, затвердженого постановою від 30.06.2017 № 866, повідомляємо про проведення відкритого обговорення проектів:

1) Щодо встановлення тарифів на виробництво теплової та відпуск електричної енергії Шосткинської ТЕЦ на 2018 рік ТОВ «ШП»Харківенергоремонт».

2) Про схвалення Інвестиційної програми Шосткинської ТЕЦ ТОВ «ШП»Харківенергоремонт» на 2018 рік.

3) Про схвалення Інвестиційної програми у сфері теплопостачання ТОВ «ШП»Харківенергоремонт» на 2018 рік.

Відкрите обговорення проектів відбудеться « 28 « вересня 2017 року о 16:00 в приміщенні ДНЗ «Шосткинський центр професійно-технічної освіти» за адресою: вул. Гагаріна, буд. 21 , м. Шостка.

Зауваження та пропозиції по суті питання, що пропонується до слухання від фізичних та юридичних осіб, їх об’єднань, приймаються з 14 по 27 вересня 2017 року у письмовому та/або електронному вигляді за адресою: ТОВ «ШП»Харківенергоремонт» вул.Гагаріна 1, 41100 м.Шостка; e-mail: Этот адрес электронной почты защищён от спам-ботов. У вас должен быть включен JavaScript для просмотра., тел. (05449) 4-28-83.

Для реєстрації пропозицій (зауважень) просимо зазначати прізвище, ім’я та по батькові особи, (для юридичних осіб – повне найменування), що їх подала, та її контактні дані для здійснення зворотного зв’язку.

Дата розміщення повідомлення 13.09.2017 р.

Обґрунтування щодо розгляду зазначених питань

1. Обґрунтування щодо розгляду питання

про встановлення тарифів на відпуск електричної та виробництво теплової енергії Шосткинської ТЕЦ на 2018 рік

ТОВ «ШП»Харківенергоремонт».

Формування тарифів на виробництво теплової та відпуск електричної енергії ТЕЦ проводиться відповідно до законів України «Про електроенергетику», «Про теплопостачання», «Про Національну комісію, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг» та постанови НКРЕКП України від 12 жовтня 2005 року № 896 «Про затвердження Порядку розрахунку тарифів на електричну та теплову енергію, що виробляється на ТЕЦ, ТЕС, АЕС та на установках з використанням нетрадиційних або поновлюваних джерел енергії» та № 898 «Про затвердження Процедури перегляду та затвердження тарифів для ліцензіатів з виробництва електричної та теплової енергії».

Діючі тарифи на відпуск електричної енергії ТЕЦ діють з 01.04.2017р. відповідно до постанови НКРЕКП від 23.03.2017 року № 330 і становлять 243,40 коп./кВтгод без ПДВ.

Діючі тарифи на виробництво теплової енергії ТЕЦ для населення введенні в дію з 01.01.2017р. відповідно до постанови НКРЕКП від 12.12.2016 року № 2178 і становлять 926,61грн./Гкал без ПДВ.

Діючі тарифи на виробництво теплової енергії ТЕЦ для бюджетних установ введенні в дію з 01.01.2017р. відповідно до постанови НКРЕКП від 29.12.2016 року № 2421 і становлять 939,67 грн./Гкал без ПДВ.

Діючі тарифи на виробництво теплової енергії ТЕЦ для інших споживачів введенні в дію з 01.02.2017р. згідно до постанови НКРЕКП від 31.01.2017 року № 109 і становлять 1275,25 грн./Гкал без ПДВ.

Діючі тарифи на виробництво теплової енергії ТЕЦ для релігійних організацій введенні в дію з 01.01.2017р. відповідно до постанови НКРЕКП від 12.12.2016 року № 2178 і становлять 579,84 грн./Гкал без ПДВ.

Формування тарифів на відпуск електричної та виробництво теплової енергії виконано відповідно до річного плану виробництва електричної та теплової енергії, планових економічно обґрунтованих витрат, техніко-економічних розрахунків, планових кошторисів. Тарифи формуються на період тривалістю 12 календарних місяців. Враховуючи те, що електро – та теплотехнічне обладнання ТЕЦ є єдиним комплексом, формування витрат здійснюється комплексно, та у розрахунках тарифів витрати (крім витрат на паливо) розподіляються між видами продукції пропорційно витратам умовного палива.

Необхідність встановлення тарифів на 2018 рік спричинена наступними прогнозованими техніко-економічними показниками, що враховані в розрахунку.

Обсяг виробництва електричної енергії заплановано на рівні, необхідному для забезпечення обсягів виробництва теплової енергії для потреб споживачів.

Витрати на паливо зростають через збільшення ціни природного газу. Згідно постанови КМУ від 22.03.2017 р. № 187 ціна на природний газ для виробників теплоенергії для виробництва електричної енергії встановлена на рівні 7907,20 грн/тиснм3 без ПДВ (4942*1,6), з урахуванням транспортування 8639,90 грн/тиснм3, що на 8,9% вище ніж закладено в діючому тарифі. Ціна на природний газ для виробництва теплової енергії бюджетним установам, встановлена постановою КМУ від 22.03.2017 р. № 187 з 01.04.2017р. і з урахуванням коефіцієнту 1,6 встановлена на рівні 7907,20 грн/тиснм3 без ПДВ, з урахуванням транспортування 8639,90 грн/тиснм3(4942,00*1,6+732,70), що на 52,3% вище ніж закладено в тарифі (в діючому тарифі враховано на рівні 5674,70 грн/тиснм3).

Ціна на природний газ для виробництва теплової енергії іншим споживачам, встановлена постановою КМУ від 22.03.2017 р. № 187 з 01.04.2017р. з урахуванням коефіцієнту 1,6 встановлена на рівні 7907,20 грн/тиснм3 без ПДВ, з урахуванням транспортування 8639,90 грн/тиснм3, що на 8,3% вище ніж закладено в тарифі.

Необхідний для забезпечення роботи підприємства обсяг хімічних реагентів, паливо-мастильних матеріалів визначено відповідно до норм використання відповідних ресурсів і діючих цін на них.

Витрати на ремонти енергетичного обладнання заплановані в межах 10% від вартості основних засобів ТЕЦ. Необхідність виконання ремонтних робіт обумовлена графіком виконання ППР, виявленими дефектами устаткування, результатами обстежень та вимогами нормативних документів щодо виконання регламентних робіт для забезпечення надійної та безперебійної роботи енергетичного устаткування. Витрати на придбання запчастин, сировини та допоміжних матеріалів для проведення ремонтних робіт заплановані з урахуванням комерційних пропозицій, цін які склалися на ринку України.

Амортизаційні відрахування основних засобів виробничого призначення розраховані відповідно до положень Податкового кодексу України і будуть спрямовані на виконання капремонтів та заходів інвестиційної програми.

Витрати на оплату праці заплановані згідно Порядку визначення витрат на оплату праці, які враховуються у тарифах на виробництво теплової та електричної енергії, затвердженого постановою НКРЕКП від 26.10.2015р. № 2645, із забезпеченням мінімального рівня заробітної плати та інших гарантій з оплати праці, передбачених чинним законодавством України.

Витрати ЄСВ складають 22% від запланованих витрат на оплату праці.

Податки та збори у виробничій собівартості: плата за оренду земельних ресурсів, збір за користування водними ресурсами, збір за забруднення навколишнього середовища враховано згідно нормативних актів чинного законодавства.

Інші виробничі послуги та витрати: транспортні послуги, послуги з утилізації та захоронення відходів, послуги пожежної охорони, витрати на охорону праці, на навчання персоналу та ін. враховано за результатами аналізу витрат за базовий період та умов договорів.

Для забезпечення безперебійної роботи заплановані оборотні кошти в розмірі 2% рентабельності, передбачених Методикою розрахунку тарифів, ці кошти планується використати на виконання заходів інвестиційної програми.

Отже з урахуванням вищезазначених факторів прогнозний тариф на відпуск електроенергії складає 295,16 коп/кВтгод, зростання 21,3% .

Вся вироблена електроенергія продається до ДП "Енергоринок" і в балансі енергосистеми України складає лише 0,17 %. Таким чином збільшення відпускного тарифу на електроенергію суттєво не вплине на кінцевий тариф для споживачів електричної енергії.

Прогнозний тариф на виробництво теплової енергії ТЕЦ складає для:

населення 949,18 грн/Гкал, зростання 2,4%;

бюджетних установ 1511,38 грн/Гкал, зростання 60,8%;

інших споживачів 1506,49 грн/Гкал, зростання 18,1%;

релігійних організацій 689,47 грн/Гкал, зростання 18,9%;

Реалізація теплової енергії для кінцевого споживача за цими тарифами не відбувається оскільки не враховують витрати на транспортування та постачання теплової енергії споживачам. Ці тарифи є лише складовою частиною тарифів за якими продається теплова енергія і враховуються при встановленні тарифів для кінцевого споживача у разі їх перегляду та затвердження Комісією.

Встановлення запланованих тарифів дозволить забезпечити беззбиткову роботу ТЕЦ, достатній рівень заробітної плати, кошти для сплати зборів та податків до бюджету, виконання необхідного обсягу ремонтних робіт енергетичного обладнання та інвестиційної програми.

2. Обґрунтування щодо розгляду питання
про схвалення Інвестиційної програми Шосткинської ТЕЦ ТОВ «ШП»Харківенергоремонт» на 2018 рік.
Інвестиційна програма розроблена відповідно до Порядку формування інвестиційних програм ліцензіатів з виробництва електричної та теплової енергії на електроцентралях та когенераційних установках, затвердженого Постановою НКРЕКП від 15.10.2015р за №2585
Основна мета інвестиційної програми полягає у забезпеченні необхідного рівня експлуатаційної надійності та безпечності роботи підприємства, поступовій реконструкції електростанції з метою поліпшення її техніко-економічних показників, за рахунок заміни найбільш ненадійних вузлів електротехнічного обладнання, із зниженням втрат на аварійні та поточні ремонти, ліквідації нераціональних втрат матеріальних та енергетичних ресурсів.
Інвестиційна програма розрахована на 2018 рік і містить перелік конкретних заходів, впровадження яких є необхідним для підтримки і розвитку підприємства з його поступовим виведенням на технічний рівень, який відповідатиме сучасним вимогам до ефективності, надійності та екологічної чистоти енергетичних технологій.
Інвестиційна програма ТОВ "Шосткинське підприємство "Харківенергоремонт" на 2018 рік
Найменування заходу ІП Мета інвестування Планові витрати, тис грн (без ПДВ)
Амортиз. відрахуван Прибуток
1 Електротехнічне обладнання
1.1 Реконструкції комірок 44,47 ГРУ-6кВ з заміною струмообмежувальних реакторів Заміна бетонних реакторів, які в результаті тривалої експлуатації мають руйнування, та подальша експлуатація яких, згідно інструкції завода-виробника, неможлива, на сухі струмообмежувальні реактори РТСТ-66/1000 з природним повітряним охолодженням 424,43
1.2 Реконструкція релейних захистів приєднань 6кВ Переведення устрою релейного захисту та автоматики приєднань ГРУ-6кВ з фізично та морально застарілих електро-механічних реле, які експлуатуються більше 30 років, на сучасні, більш надійні РС-80 6953,64
1.3 Модернізація грозозахисту ВРП-110кВ з заміною вентильних розрядників 110кВ на обмежувачі перенапруг 110кВ Підвищення надійності, та запобігання виникнення аварійних ситуацій, вентильні розрядникі, які мають гранично допустимі значення електротехнічних величин, виявлені під час замірів, проведених електротехнічною лабораторією, замінюються на більш ефективні засоби захисту електрообладнання та мереж від комутаційних та грозової перенапруги - обмежувачі перенапруги 110кВ. 1343,41
1.4 Реконструкція комірок ВРУ-110кВ Шосткинської ТЕЦ з заміною масляних вимикачів МКП-110 на елегазові Забезпечення надійності вимикачів комірок11;16 ВРУ-110кВ; мінімальні експлуатаційні витрати, високий комутаційний та механічний ресурс 6239,32
1.5 Реконструкція ком. 3;4 ВРУ-110кВШосткинської ТЕЦ із заміною вимикачів МКП-110 на вакуумні Підвищення надійності і ресурсу вимикача, зведення до мінімуму витрат на обслуговування протягом всього терміну експлуатації, забезпечення зручності обслуговування і експлуатації. 5042,73
2 Теплотехнічне обладнання
2.1 Реконструкція системи охолодження мастила турбогенератора ст.№3 Реконструкція системи охолодження мастила турбогенератора передбачає установку виносних маслоохолоджувачів, замість існуючих вбудованих, що дозволить забезпечити необхідну температуру масла, яке йде на змащення, та значно скоротити терміни ремонту маслоохолоджувачів 517,59
Всього без ПДВ: 5560,32 14960,8
Загальна сума витрат: 20521,12

3. Обгрунтування щодо схвалення Інвестиційної програми у сфері теплопостачання на 2018 рік.

Інвестиційна програма розроблена згідно Порядку розроблення, погодження, затвердження та виконання інвестиційних програм суб’єктів господарювання у сфері теплопостачання, затвердженого постановою НКРЕКП від 31.08.2017р. №1059.

Основна мета програми полягає у забезпеченні необхідного рівня експлуатаційної надійності роботи обладнання, поступовій реконструкції з метою поліпшення техніко-економічних показників, зниження питомих витрат, а також ліквідації нераціональних втрат матеріальних та енергетичних ресурсів за рахунок реконструкції ділянок найбільш зношених теплових мереж по вул. Миру та по вул.Садовий бульвар в м. Шостка, із застосуванням попередньо-ізольованих труб.

Інвестиційна програма розрахована на 2018р. і впровадження її є необхідним заходом для безперебійного забезпечення тепловою енергією споживачів.

Заходи Інвестиційної програми відповідають пріоритетним напрямкам формування інвестиційних програм в частинах зменшення втрат в теплових мережах, та зменшення витрат паливно-енергетичних ресурсів, у тому числі природного газу .

Інвестиційною програмою передбачено:

- II етап реалізації проекту реконструкції магістральної теплової мережі на ділянці від ВТ154 до ВТ161 по вул. Миру, м.Шостка – на ділянці 12,5м (2L); на 128,45тис.грн (вартість матеріалів)

- I етап реалізації проекту реконструкції магістральної теплової мережі на ділянці ВТ 152 до 154 по вул. Садовий бульвар, м.Шостка на 2097,16 тис.грн

Реконструкція магістральної теплової мережі на ділянці від ВТ 154 до ВТ161 по вул.Миру

Характеристика ділянки магістральної теплової мережі №1,

підлягаюча реконструкції:

Ділянка теплової мережі від ВТ154 до ВТ161 була введена в експлуатацію в 1979 році.

Трасу тепломережі прокладено по дворовій території багатоповерхових будинків та перетинає проїзну частину вул. Миру.

Труби тепломережі Ø426х8 розташовані в непрохідних каналах та ізольовані мінераловатними матами.

Загальна довжина тепломережі на плані Робочого проекту «Реконструкція магістральної теплової мережі на ділянці від ВТ154 до ВТ161 по вул. Миру м.Шостка» -118,4 м у двотрубному вимірі. I етап реконструкція вищезазначеної ділянки виконується, згідно інвестиційної програми, протягом 2017 року, II етап реконструкції передбачається на 2018 рік.

Інвестиційною програмою на 2018 рік передбачається завершення реконструкції 12,5 м (у двотрубному вимірі). Роботи планується виконувати господарським способом, вартість матеріалів, для закінчення реконструкції, складає 128,45тис. грн (без ПДВ).

Реконструкцією передбачена заміна зношених труб магістральної теплової мережі по вул. Миру від ВТ154 до ВТ161 на попередньо ізольовані труби Ø426/560, прокладені безканально. В місцях переходу через проїзну частину та на відстані менше 5м від фундаменту житлового будинку прокладання виконано в непрохідному каналі зі збірного залізобетону.

Теплові камери зі збірного залізобетону існуючі, де передбачено влаштування запірної арматури на відгалуженнях для регулювання відпуску теплової енергії до споживачів та контрольно-вимірювальних приладів. Компенсацію температурних деформацій передбачено за рахунок встановлення

осьових сильфонних компенсаторів

Реконструкція магістральної теплової мережі на ділянці від ВТ152 до ВТ 154 по вул. Садовий бульвар, м.Шостка

Ділянка теплової мережі від ВТ152 до ВТ154 була введена в експлуатацію в 1978 році.

Траса тепломережі перетинає частину бульвару та дворової території та проходить по території мікрорайону

Труби тепломережі Ду400,150;125 розташовані в непрохідних каналах та ізольовані мінераловатними матами.

Загальна довжина тепломережі на плані Робочого проекту «Реконструкція магістральної теплової мережі на ділянці від ВТ152 до ВТ154 по вул. Садовий бульвар, м.Шостка» -138,99 м.

Реконструкцією передбачена заміна зношених труб магістральної теплової мережі по вул. Садовий бульвар від ВТ152 до ВТ154. Прокладання трубопроводів підземне ,безканальне, з сталевих електрозварних труб з попередньо нанесеною ізоляцію з пінополіуретану з поліетиленовим захисним шаром . Компенсацію температурних деформацій передбачено за рахунок встановлення осьових сильфонних компенсаторів та компенсації в кутах

повороту траси.

Система теплопостачання-закрита чотирьох трубна. Діаметр трубопроводів умовний – DN400,DN150,DN125.

Інвестиційною програмою на 2018 рік передбачається виконання I етапу реконструкції на 2097,16 тис. грн (без ПДВ).

Спосіб виконання – господарський.

Загальний обсяг фінансування Інвестиційної програми складає 2225,61тис. грн (без ПДВ). З них за рахунок амортизаційних відрахувань -1188,32 тис. грн;

За рахунок виробничих інвестицій з прибутку – 1037,29 тис. грн.

Просмотров: 164