ЗВЕРНЕННЯ, СКАРГИ ТА ПРЕТЕНЗІЇ СПОЖИВАЧІВ
Звернення, скарги та претензії споживачів стосовно якості постачання теплової енергії, надання повідомлень про можливі пориви та iнших питань направляються у один з таких способів:
- (5449) 4-28-77 - оперативна робота та взаємодія з ЖЕО та юридичними особами з питань теплопостачання та ГВП
- (5449) 4-28-85 - гаряча лінія з питань відхилення якості послуг, що надаються
- м. Шостка, вул. Гагаріна,1 в робочі дні з 8ºº до 17ºº , тел. (05449) 4-28-84.
В залежності від характеру претензій, скарг та звернень нами будуть у найкоротші терміни вжиті відповідні заходи
- Звернення, які стосуються якості та надійності постачання теплової енергії, а також повідомлення про можливі пориви будуть розглянуті негайно
- Термін відповіді на письмові звернення – в строки та в порядку визначеному у відповідності до вимог Закону України «Про звернення громадян» та Закону України «Про доступ до публічної інформації»
- У випадку не досягнення компромісного вирішення спірних питань, вони можуть бути оскаржені в судових органах в порядку, передбаченому чинним законодавством України та/або в Національній комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (НКРЕКП) або її територіальних органах, у порядку, затвердженому НКРЕКП. При цьому прийняття НКРЕКП або її територіальними органами рішення щодо спору не позбавляє сторони права звернутися з цього ж приводу до суду